Ανακοίνωση Σκλαβενίτη: "Η επιχείpηση μας θα προβεί στις αρμόδιες Αρχές"-Ποιός ο κίνδuνος για τους καταναλωτές


Ανακοίνωση Σκλαβενίτη: "Η επιχείρηση μας θα προβεί στις αρμόδιες Αρχές"-Ποιός ο κίνδυνος για τους καταναλωτές


Διαφ.



Καθόλου ευχάριστα τα νέα για την μεγάλη εταιρεία σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, καθώς κυκλοφορεί ψεύτικος διαγωνισμός με το όνομα της εταιρείας με σκοπό την κλοπή προσωπικών στοιχείων των συμμετεχόντων.

Ενώ τα Lidl κάνουν ανακοινώσεις για προϊόντα που πρέπει να αποσυρθούν, τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ενημερώνουν τους πελάτες τους για την απάτη που έχει στηθεί εις βάρος τους.

Η ανακοίνωση των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Άγνωστοι χρησιμοποιούν παράνομα την επωνυμία, το σήμα, φωτογραφίες και λοιπά στοιχεία της Επιχείρησής μας σε εικονικούς διαγωνισμούς –οι οποίοι αναρτώνται σε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιστοσελίδες–, με σκοπό την απόσπαση προσωπικών στοιχείων των συμμετεχόντων.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες καλούνται να κοινοποιήσουν τον σχετικό σύνδεσμο ή/και να απαντήσουν σε ερωτήσεις, καταχωρίζοντας προσωπικά στοιχεία τους, με δήθεν όφελος είτε δωροεπιταγές για αγορές από τα Καταστήματά μας είτε μετρητά είτε άλλα δώρα.

Η Επιχείρησή μας δεν διενεργεί τέτοιου είδους διαγωνισμούς και έχει προβεί σε καταγγελία στις αρμόδιες Αρχές.

Συστήνεται στους χρήστες του διαδικτύου να μην ακολουθούν τέτοιου είδους συνδέσμους και να διαγράφουν άμεσα τυχόν παραπλανητικά μηνύματα. Σε περίπτωση που έχουν ήδη καταχωρίσει προσωπικά στοιχεία τους, συστήνεται να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (τηλ.: 11188, email: [email protected]).

Σχετικά με το σχέδιο του 2023

Όσον αφορά τώρα τα πλάνα για το 2023, η αλυσίδα στοχεύει και στη δημιουργία τρίτου dark store στην Αττική. Η διεύρυνση του αριθμού των χώρων αποθήκευσης αφορά την υποστήριξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων της αλυσίδας σε Αττική και Θεσσαλονίκη, ενώ για Πάτρα και Λάρισα, η κάλυψη των παραγγελιών γίνεται μέσω τοπικών hyper καταστημάτων της αλυσίδας.

Σχετικά με τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο λανσαρίστηκε τον Νοέμβριο του 2020, φαίνεται να κινούνται σε ακολουθία με τις προβλέψεις της εταιρείας, επιτυγχάνοντας σταθερές επιδόσεις.

Τέλος, αναφορικά με τα φυσικά καταστήματα, το φθινόπωρο του 2022 αναμένονται τα εγκαίνια του 39ου υπερμάρκετ της αλυσίδας στο κτίριο της Renault – MAVA, που βρίσκεται στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας.

Η αλυσίδα δρομολογεί το ερχόμενο φθινόπωρο, και τη λειτουργία του νέου καταστήματος στη Γλυφάδα, στο σημείο όπου κατά το παρελθόν λειτουργούσαν οι κινηματογράφοι Νova Cinema Odeon.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: