Σούσουρο με τον Σκλαβενίτη: Εξελίξεις που αφορούν όλους τους πελάτες – Shopping


Ο Σκλαβενίτης φαίνεται πως έχει εγκαθιδρυθεί ως η κορυφαία ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με τους πελάτες της να την προτιμούν με κλειστά μάτια.


Διαφ.
Ο Σκλαβενίτης φαίνεται πως έχει εγκαθιδρυθεί ως η κορυφαία ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με τους πελάτες της να την προτιμούν με κλειστά μάτια.Συγκεκριμένα, η εταιρεία συνεχίζει να είναι... πρώτη στο μυαλό των καταναλ...

Συγκεκριμένα, η εταιρεία συνεχίζει να είναι… πρώτη στο μυαλό των καταναλωτών, παρουσιάζοντας σταθερή ανάπτυξη, σύμφωνα με τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy το Δεκέμβριο του 2021, σε δείγμα 800 ατόμων (16-75 ετών) σε όλη την Ελλάδα.

Survivor spoiler ΒΟΜΒΑ: Αποχωρούν οικειοθελώς και οι Θανάσης Μπέλλος και Σταμάτης Καλαφατάς!

VIRAL ΕΙΔΗΣΗ

Survivor spoiler ΒΟΜΒΑ: Αποχωρούν οικειοθελώς και οι Θανάσης Μπέλλος και Σταμάτης Καλαφατάς!

Σε αυτό το report επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, η επιστροφή της Lidl στην 4η θέση έπειτα από 5 χρόνια και το γεγονός ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχασε την... περίσταση των δείπνων (dinner occasion), με την Σκλαβενίτης να κερδίζει για πρώτη φορά την κορυφή στην κατηγορία «εορταστικό δείπνο» (festive dinner).

Σκλαβενίτης κορυφαία σούπερ μάρκετ

Τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας

Στα βασικά κριτήρια, με τα οποία γίνεται η επιλογή του σούπερ μάρκετ, το περιβάλλον ξεπέρασε την ποικιλία των προϊόντων κατά την προηγούμενη χρονιά, αν και την ίδια στιγμή ένας νέος παίκτης μπαίνει στην αγορά.

Με ποιο κριτήριο επιλέγουν σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές:

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
  • Ποιότητα: 22,7% (-4,5 μονάδες βάσης)
  • Τιμές: 18,9% (+1,7 μονάδες βάσης)
  • Περιβάλλον: 15,9% (+4,2 μονάδες βάσης)
  • Ποικιλία προϊόντων: 15,7% (+3,2 μονάδες βάσης)

Σκλαβενίτης κριτήρια

Ακόμη, από την έρευνα προκύπτει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται… μοναδικοί όταν ψωνίζουν στο σούπερ μέρκετ, με την «αυτονομία» να αυξάνεται στο 39% από 34,3% στην αμέσως προηγούμενη έρευνα.

Τέλος, οι κορυφαίες τρεις κατηγορίες τροφίμων που επηρεάζουν την εμπειρία του καταναλωτή στα super markets, είναι:

  • Τα γαλακτοκομικά/κατεψυγμένα
  • Τα τυριά/αλλαντικά
  • Τα ζαχαρώδη

Πηγή
Διαβάστε περισσότερα...